Van verlichting wordt je blij..

Lampjes, lampjes en nog meer lampjes…
Je kunt je huis nog zo mooi inrichten: goede verlichting en lampen kunnen de sfeer maken of breken. Door te kiezen voor nieuwe verlichting krijgt je interieur direct een boost. 


Ik vind het zelf altijd erg gezellig om overal sfeerverlichting toe te passen. Iets waar ik in het bijzonder aan herinnert wordt na de kerstperiode.. Niets is gezelliger toch? Nu de kerstboom er weer uit is, zijn de vele lampjes helaas weer vertrokken en daardoor ook een stukje sfeer.

Maar bij ons gelukkig niet voor lang want bij Lampen24 mocht ik een nieuwe lamp uitkiezen. Lampen24 is een online shop met een heel ruim assortiment aan binnen en buiten verlichting. Welke woon stijl je ook hebt, bij Lampen24 vind je altijd iets wat bij jou past! Wat ik zelf heel leuk vind aan het assortiment is dat het veel uniekere lampen zijn, echte eye catchers.

Wij wilden al een tijdje een nieuwe vloerlamp, maar eerder had ik nooit kunnen kiezen.
Het grote voordeel van een vloerlamp is dat het naast een vorm van verlichting ook vaak een waardige toevoeging is aan het interieur, je kunt er erg goed een lege plek in je woonruimte mee vullen. Tegelijkertijd vind ik het daardoor lastiger om de keuze te maken, maar deze keer was voor mij de keuze snel gemaakt, want ik was opslag verliefd op de gouden vloerlamp van Kare Design. !!
Een Chique maar elegante lamp met een gouden touch. De lamp is voorzien van een soort reflector kap waardoor hij een heel leuk effect geeft op het plafond. Daarnaast kijk je niet direct in het licht, wat ik zelf altijd storend vind. Mij doet de lamp een beetje denken aan een zonnetje, en eerlijk waar daar houden we allemaal van toch?

Welke lamp is jouw favoriet? Neem snel een kijkje op hen site!

Deze blog is geschreven ism Lampen24 .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.